Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2014 09:07 - Какво четете
Автор: bulgarsko Категория: Други   
Прочетен: 414 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2014 12:26


image
В момента препрочитам една от любимите си книги – „Престъпление и наказание“. Преди се е учела по литература, но когато аз бях ученичка беше отпаднала отдавна от програмата, което е жалко. Силна, стойностна книга. По принцип много ми допадат руските класици, Пушкин, Чехов и Достоевски са ми сред любимите автори. За мен това е една от книгите, които всеки човек трябва да прочете. Изобщо не е тежка, увлекателна е и много поучителна. Ако си мислите, че не е актуална и е остаряла и може да я подминете ще загубите. Вътре ще откриете вечната борба между доброто и злото, бедните и богатите, гласът на съвестта. Горeщо я препоръчвам.

Ако търсите нещо по-леко и забавно, тогава за вас са разказите на Чехов. Увлекателни, с тънък хумор, изключително майсторски описания. В един от разказите беше описана едне печена патица толкова обстойно, че вярвате или не, устата ми се напълни със слюнка и още малко да я сънувам. Не си мислете, че Чехов пише само за храна – напротив. Описва главно живота на помешчиците, буржоазията, средната класа...Една кихавица може да ви струва живота (Смъртта на чиновника). Други известни разкази разкази – Човекът в калъф, Писмо до учения съсед, Дамата с кученцето. Обещават ви незабравими мигове наситени с хумор и ще ви потопят в живота преди повече от 120 години...

SEO




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarsko
Категория: Бизнес
Прочетен: 30571
Постинги: 28
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031