Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2014 10:33 - Моят дом
Автор: bulgarsko Категория: Забавление   
Прочетен: 692 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2014 12:18


image
Домът...кое прави една стая, една къща, едно пространство да бъде усетено и изживяно именно като дом, да бъде припознато като убежище, скривалище...само в това място ли биваме себе си? Домът ли е мястото, на чиито праг сваляме палтото си, окачаме маската ( на успели и щастливи -за пред комшии и познати) и влизаме в своя свят, влизаме в пространството, което ни кара да бъдем себе си?

 "Четри стени",  "покрив над главата" , "крепост" ... защо в Африка племената около р. Нил припознават дома си като заградено от стени пространство, но виждайки небето...значи ли това, че домът ни е просто там, където биваме защитени от любопитните погледи на околните?

 А в другара част на монетата, хората на които дом е небето, скитниците, "несретниците" ( има ги не само в илилиите на Петко Тодоров)... те бездомници ли са или са успели да се абстрахират от локалността на Аз-а си?

 Аз ли? Аз съм някъде между усещането за свое, топло и уютно местенце, където винаги има кой да ме посрещне, пък било то и кучето, с  весело лаене и подскачане около ми  и желанието да търся, откривам, да имам дом, по широк от панелената кутийка, в която ме е заставил да простирам мечтите си този квартален "софийски" оазис.

http://backstreet.bg/



Тагове:   дом,   моят дом,   Моят,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarsko
Категория: Бизнес
Прочетен: 30566
Постинги: 28
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031