Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2014 10:19 - Как да успеем
Автор: bulgarsko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 547 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2014 14:02


image
Студент съм, не е важно какво уча, само ще кажа че преди да запиша в университета работих в чужбина 2 г. По стечение на обстоятелствата не успях да остана там, и скоро нямам изгледи да замина пак. Попаднах случайно на форума, зачетох се и доста неща ми допаднаха. Някак импулсивно реших да се регистрирам и да напиша и аз нещо, по-скоро да поискам съвет. Искам да успея. Искам да съм от хората, които са постигнали нещо докато са били млади. Времето минава много бързо и не искам да се събудя една сутрин на 40 г., животът ми да е минал, а аз да съм поредния прошляк който е живял ден за ден и нищо не е направил. Като се обърна назад искам да виждам какво съм оставил след себе си.

Малко се съмнявам да получа смислен отговор, но нищо не губя да пробвам, нали така...Опитвал съм много неща за да направя пари, защото парите са първата крачка към успеха. Не съм пълен тъпанар, говоря горе долу добре 2 езика. Записах се да уча специалност, която предполагам ще се лансира добре и ще мога да работя навсякъде. Обаче се чувствам несигурен, много се страхувам да не се проваля. Понякога както правя нещо, трябва да спра, защото започвам да виждам хиляди варианти как едно нещо става и как десет се провалят. Имам чувството, че в даден момент ще експлоадирам. Имам приятели, но не са ми на нивото, в смисъл, че не ги бърка какво ще стане след 2 дена, какво остава след 2 години. Иначе са свестни, но са повърхностни. Смятат ме за готин и забавен, но ме отегчават и едвам ги търпя. Момичетата ме харесват, не се оплаквам, но не мога да си хвана сериозна приятелка. Имам кандидатки, но не са ми на нивото – или са златотърсачки, или безлични зубърки или такива които биха легнали с всеки...Страхувам се, че един ден ще се събудя и ще съм сам. Независимо колко хора има около мен винаги се чувствам сам.

Ако някой му се струва, че разбира поне малко за какво говоря, да ми даде съвет – какво трябва да правя – да ставам по-рано и да се упражнявам по специалността си ли, да запиша да уча още нещо за по-сигурно, да тегля кредит и да започна бизнес...Вариантите са толкова много, а времето толкова малко, оценявам всеки съвет, благодаря.

-SEO



Тагове:   как,   Да,   как да успеем,   успеем,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarsko
Категория: Бизнес
Прочетен: 30557
Постинги: 28
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031