Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2014 13:05 - Спомени
Автор: bulgarsko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 532 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2014 14:03


image
Обикновено хората приемат спомените си като нещо прекрасно и се стараят да имат колкото се може повече. И разбира се, в повечето случаи са прави. Но монетата винаги има две страни.

          Случвало ли ви се е, когато си спомните за нещо, дори и то да е било едно от най-прекрасните в живота ви, то да ви натъжи. И да ви натъжи до толкова, че самият спомен да ви донесе повече негативни, отколкото положителни емоции?

           На мен ми се случва постоянно. Затова напоследък доста често се замислям дали спомените всъщност са хубаво или по-скоро лошо нещо. Да, всеки има и хубави, и не толкова приятни спомени. Но лошите е сякаш по-лесно да прогоним, защото не носят нищо хубаво. Но с  хубавите спомени е по-различно. Те хем ни натъжават, хем това някаква "сладка" тъга за нещо отминало, което няма да се върне.

          И да, известна и банална е фразата " Не плачи, че е свършило, усмихни се, че се е случило", но дали е съвсем така? Няма ли да е по-добре да изживеем своя миг щастие и  да го забравим, спомняйки си единствено, че сме били щастливи? Не е ли много по-болезнена тъгата за това, което ни е накарало да се усмихнем, но никога няма да върнем? Не е ли това страдание - да копнееш да задържиш своя миг щастие, но да знаеш, че не можеш?

          Мен спомените ме натъжават ужасно много. Може би защото съм носталгична личност, или не знам защо. Но честно казано, ми се иска да не помня почти никой от хубавите моменти, които за мое съжаление, си спомням в подробности. 

http://backstreet.bg/




Тагове:   спомени,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarsko
Категория: Бизнес
Прочетен: 30565
Постинги: 28
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031