Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2014 17:24 - Безусловната любов,такава каквато е
Автор: bulgarsko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 474 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2014 12:37


image
Какво означава безусловна любов?Аз си го превеждам като любов,в която няма никакви условия,а дали е възможно да има такава любов,във всяко нещо каквото и да е съществуват някакви условия,но все пак незная,любовта към дъщеря ми е безгранична и каквото и да е условие тя ще си е същата,родителите,брат ми също ще имат моята любов независимо от всичко,което и да става.Любовта ми към мъжа ми мисля,че не е напълно безусловна,ако се проявят някакви фактори,които ще бъдат неприятни за мен мисля,че колкото и да е силна ще претърпи необратими последици и си мисля,че любовта и омразата са на една ръка растояние една от друга.Темата е много сложна и комплицирана мисля си че няма еднозначен отговор,хем си мисля,че има,хем си мисля,че няма такава любов.Не зная за другите животни,но мога да дам пример с моето любимо куче,което имах от 40 му ден ми го взеха и го гледах до 16 му годишнина,имах чувството,че каквото му кажех на това куче това ще направеше,дори когато му се карах и го шляпвах по дупето леко ако е направило беля,то се чувстваше гузно и идваше при мен и се галеше и ме ближеше,все едно търсеше прошка.

Професионални SEO услуги



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bulgarsko
Категория: Бизнес
Прочетен: 30665
Постинги: 28
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930